Bir sorum olacak kızlar.Cam şişedeki günlük sütlerden alıp marketlerde satılan BÜYÜYOR markalı probiyotik yoğurt mayasını aldım oğluma yoğurt yapmak için.Toz olduğu için maya 6 saat aktifleşmesi gerekiyor önce,daha sonra mayalacaktım ama ben beceremedim öneriniz var mı