Merhaba kızlar oğlum bir hafta sonra 11 aylık olcak.alkis bay bay gel gel yatıramıyorum.gelisimi ıyi sesleri taklit ediyor komutları anlıyor bikac adımda atıyor ama hergun denememe rağmen yapmıyor yok doktora sorduğumda snn öğretmenle alakalı dedi sz nasıl öğrettiniz çok kafaya takmaya başladım ellerini yakinlastirinca bile nasıl seviniyorum yapacak heralde diye :(