Kızlar 21 ay önce sezeryan doğum oldum. 40 ım çıktı 1 hafta sonra adet olmaya başladım. Adetim düzenli ama şu şekilde 3-4 gün önce olmaya başladım doğum sonrası. Bu ay 6 gün önce oldum çok fazla geldi. Doktora görüncek bi durum var mı sizce? Yaşayan var mı