Merhaba 1 buçuk yıldır bebeğimi emziriyorum. 45 kiloya kadar düştüm ve yaklaşık 6 aydır nefes darlığı çekiyorum derin nefes aldığımda sanki yeterli oksijen gelmiyor demir seviyelerime de baktırdım önce düşüktü sonra değer aralığında çıktı ama nefes darlığı geçmedi hala yoğun da regl kanamam oluyor böyle bir durum yaşayan var mı neden kaynaklanıyordur acaba ?