tazeanneyimbennn ben duz yatiriyorum, donmeyi ogrendikten sonra kendi doner yuzustu uyurdu. Emeklemeyi ogrendikten sonra tırtıl gibi odayi gezerdi. Hala daha oyle. Montessori yatagi var, uykusunda ordan inip odasinda yerlerde geze döne uyuyo neresi rahatsa😄 yakinda koridora tascak, diger odalari da gezcek diye bekliyorum artik 😊