aren4 Aranızda bebeği asla yatar pozisyonda durmayan sürekli ıgıghh diye ses çıkarıp bağıran var mi arkadaşlar hep kucak istiyor yalnız anneyim halim kalmadı
gencmom_ aren4 benim kızımda öyleydi sırtıma bağlar gezerdim şimdi kendisi bacağımdan tutup geziyoruz güzel günlerdi o zaman zaman hızlı geçiyor özlüyor insan
Sselmaaa aren4 biz de öyleydik hala de öyleyiz cenin şeklinde size yüzü dönük şekilde kucağınıza alın göğsünüze yatırın uzanın kanepede o sizin kokunuzu istiyor 🌺
TeomaninAnnesi aren4 biz 3 aylik 4 gunluk olduk hala öyleyiz denebilir. Asla ana kucagina koyayim yatirayım etrafına bakinsin bi bebek olamadik.omuzlarimi elektrik carpıyor artık 😀😀