mirayyldrm19 bende üç hastane gezdim canım çocuk bildiğin gözümün önünde bitkinlikten baygınlık geçiriyor bulamıyorlardı hastalığını sonra Üsküdar Zeynep kamil çocuk hastanesi ne götürdüm orda buldular hastalığını hemen yatış verdiler çokta güzel ilgilendiler zaten normal şartlarda oşekilde ki çocuğu asla salmamaları gerekiyor hastaneden ki bizi ishal kusma geçene kadar salmadılar nasıl bir sorumsuz hastaneymiş orası ya hemen serum takıp göndermişler aslında şikayet edeceksin onu hakediyorlar.