kayabebekalp Merhabalar. Bebegim 5 günlük bugun bu damlayi doktorum onerdigi icin verdim. 5 günlük süreçte herhangi bi gaz sorunumuz yoktu. Ama bugun surekli ciyak ciyak ağlıyor. Damladan mi yoksa baska bi durum mu var bilemedim. Yardimci olur musunuz
Minikkizimm kayabebekalp doktorunuz 5 gunluk bebege niye verdiki. Bizede kullanmamızı tavsiye etti 1 yasindayız bagisikligi güclensin diye
eylulduruu1 Bağırsak düzenleyici o benim kızım 5 aylık olacak ben de kullanıyorum bazen ishal oluyor gaz damlası değil ama gazını rahat çıkarması için