bonjour_maman Kızlar kızmın kasığında morluk fark ettim dün neyden olmuş olabilir bi yeremi çarptı acaba dün yeşil di rengi bugün mor siyaha dönmüş sizinde çocuklarınızda böyle çıkıyor mu
nehirsude0 bonjour_maman bir yere catpmistir canım benim bacağımda var hep olur sakrim biraz 😂 önce hafif kahve sonra yeşerme sonra morarma olup geçiyor biraz geç geçiyor tabi
mandalina_kokulum bonjour_maman Bi yere çarpmıştır çocuklar oynarken çok yere çarpıp oyuna daldıkları için fark etmeyebiliyolar
Derya-Anne bonjour_maman bı yere vurmuştur mutlaka sen benim çocukların bacaklarını görsen aynı böyle hele oğlumun sağ bacağında böyle 2-3 tane morarmış yer var akşama kadar bı yerde durmuyorlar endişe etme illaki oynarken falan biyere çarpmıştır
1babyannesi bonjour_maman benim kızım 8.5 aylık dizlerinde var onunda emeklediğinden çarpmıştır bide onların hemen geçmiyor dert etmeyin
nehirsude0 bonjour_maman öyle ama korkulacak birşeyi yok gibi içini ferah tut dedigim gibi o tür yeşerme morarmalar bende hiç eksik olmaz önce uesil sonra mor oluyor geçiyor bende hala yeşil 1 haftadir yaralar var😊
bonjour_maman mandalina_kokulum inşllah canım benim anksiyete panik atak olduğu için hemn telaş yapıp korku salıyırum kendime tabi bide morluk olunca
bonjour_maman Derya-Anne inaşllah canım valla bacaklarını sorma benim kızımın ki de hep öyle geçti diyorum yine oluyo bacaklar düştüğü için diyorum da kasığın da görünce bi korktum
Derya-Anne bonjour_maman bazen çocuklar oynarken kendilerini kaybediyolar ve kendi kendilerine canlarını yaksalar bioe çoğunluk umursamadan oynadıkları oyuna devam ediyorlar
miray7676 bonjour_maman benim kızımında bacakları hep mordur habire çarpıyor bi yerlere oyuncakların üstüne felan düşüncede oluyor , dünde baktım alnı morarmış hep düşüyor evin içinde .. 2,5 yaşında bide 🥲😂
bonjour_maman miray7676 aynen canım benim kızında öyle morluk eksik olmaz ama kasıkta olunca bi kuşkuya düştüm