Kızlar gecen ay 1inde reğl oldum 6 sında bitti sonra bayramın ilk günü 9’unda bir daha reğl gördüm bitti
Şimdi yine oldum yani araları çok az doktora gittim bu durumdan bana hormon testin biraz tehlikeli çıkmıştı dedi bir daha tekrarlayalım testlerini dedi
dehidroepiandrosteron sulfat ;364
Estradiol (e2) :50.7 90.4 olarak çıkmış
Acaba bunlar ne oluyor tekrardan vercem umarım yükselmez 🥹
Doktor tehlikeli biraz dedi ama