bayram08 Fotoğraf ekleyemiyorum. Elbisemi dün aldım denemeyerek aldığım için dar oldu gönderebilirsem fotoğraf atacağım.
hunilimomy bayram08 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
hnnl bayram08 bende 2 gün önce aldım eve geldim aşırı iç gösteriyor kâğıt gibiymiş heryerde 400 olan elbiseyi 800 e sattı birde kadın bende iade ettim zor aldı
bayram08 <img src=“https://img.imgyukle.com/2024/05/03/y92rGt.jpeg” alt=“1000012395” border=“0”> <img src=“https://img.imgyukle.com/2024/05/03/y92y4c.jpeg” alt=“1000012399” border=“0”> <img src=“https://img.imgyukle.com/2024/05/03/y92xlN.jpeg” alt=“1000012401” border=“0”> <img src=“https://img.imgyukle.com/2024/05/03/y92SyR.jpeg” alt=“1000012400” border=“0”> <img src=“https://img.imgyukle.com/2024/05/03/y92IRP.jpeg” alt=“1000012403” border=“0”>
bayram08 https://imgyukle.com/i/y92rGt https://imgyukle.com/i/y92y4c https://imgyukle.com/i/y92xlN https://imgyukle.com/i/y92SyR https://imgyukle.com/i/y92IRP
bayram08 Asyamervee 650 tl ye aldım fiyatı üzerinde giydim dar olduğu için çıkardım iç gösteriyormu inanın bilmiyorum. Ama çok aşırı rahat viskon kumaş yazlık bir elbise
Asyamervee bayram08 kusura bakmayın acaba kaç kilosunuz dar dediniz ya ben 67 kiloyum bana da dar gelir mi ?
bayram08 Asyamervee Tabi her insanın beden ölçüsü bir değil isterseniz yarın size elbisenin genişliğini uzunluğunu ölçüp yazabilirim de Birde viskon kumaşın çok az çekme payida vardır ona göre karar verirsiniz.
Asyamervee bayram08 benim boyum 1.65 bel kısmı size dar gelmişse bana hic olucağini zannetmiyorum :))