Metehan26 Arkadaşlar oğlumda egzama var şuan sebamed şampuan kullanıyorum ama doğmadan önce almıştım şimdi egzama olunca hangi şampuanı almalıyım deneyip kullananlar varsa öneride bulunabilir mi
Esmabetul Metehan26 doktor önerisiyle bioderma atoderm kullanıyoruz üç yıldır egzamaya tek o iyi geldi neler denemiştim geçmedi
livanurvealpinannesi61 Metehan26 benim oğlum alerjikti ıva natura kullanıyorum sorun yaşamadım hiç içeriği temiz olan şampuanlar alerji VS yapmıyor. Sebamed de kimyasal var malesef.
Nacafa Mustela kullanıyorum ama bebeğimin cildi normal. Dermokozmetik satan bir eczaneye uğrayın mutlaka dermatoloğa danışın
D_deniz Metehan26 problemli bir baş yapısına biobaby…… fiyat olarak da mustela ecowel vs göre uygun…. egzama ciddi boyutta ise çocuk doktoru önersin şampuan ama biobaby aklınızda olsun