agzimizintadikacmasin var hanımefendi bu sene yeni yönetmelik geldi 🤷♀️

@Ecmel1773
Ama tabi ki okul müdürüyle istişare edin. Haklarınızı bildiğiniz için o da ılımlı konuşmak zorunda olur. İlla böyle hakkım var demeyin. Bana çok kolaylık sağladılar mesela ihtiyaç var diye ben 18 aylıkken nöbet tutmaya başladım tekrar illa bu hakkım var diye dayatmadım. Orta yolu bulup okul çıkarlarına göre bir çözüm sunmanız daha etkili olur. Ben böyle istiyorum okul ne yaparsa yapsın zihniyetinde konuşursanız inatlaşabilirler