elifnsli Ay kafayı yicem ya Cezarette kondom geri çekilme kullanıyoruz bu ayda 2 kere birleşme oldu şehir dışındaydım 5 gün gecikti adetim, kasıklarım belim çok ağrıyo oldum olucam gibi ama ya hamileysem Hapı çok düzenli alıyorum
minikoglummmmm elifnsli o ilaç iğrenç bişey kullanmayin derim en doğal spiral takın gene kondom da kullanabilirsiniz ek olarak ilaç zarar gerçekten sağlığa
mhrdmn Bende cezarette kullanıyorum iki ayda dört kere adet oldum artık bunaldım şimdi de reglim hemde 11gün sonrasında oldum daha kullanmıcam 🫠
elifnsli minikoglummmmm evet sinirimi bozdu kilo veremiyorum adet olamıyorum hep sis asabi sinirliyim
minikoglummmmm elifnsli evet o ilaçlar çok pis gerçekten spiral taktırın bünyeniz kabul ediyorsa bazısı bünye kabul etmiyor
mombebiss02 elifnsli bende o hapı kullanıyorum Bu ay ilk defa kullanmaya başladım düzenli kullanmadım 15 gün falan artı kondom geri çekilmeyle korunuyorum adetim 3 gün gecikti erken gebelik testi normal test yaptım negatif haptan olmuyorumdur demi ya
mombebiss02 elifnsli ay inşallah ondandır ya çok korkuyorum test falan herşeyi yaptım negatif bi kan testi vermek kaldı inşallah öyle bişey yoktır