Kızım 1 yasinda ve 8 disini çıkardı bir haftaya yakın geceleri açıyor diyip agliyor ve elini ısırıyor artık ne yapacağımı bilmiyorum esim dis diyor ama diğer dişleri çıkarken bu kadar ağlamadı açıyor diyor çok üzülüyorum azı yada köpek dışı çok mj zor çıkar bu kadar ağlarmı