Deletedmom322 Bahar9090 5.5 aylık mama masasına koyup yediriyorum. Ek gıdaya 5 aylıkken başladık biz. Tadımlarını falan hep mama masasında veriyorum
Gozde85 Bahar9090 6 aylik mama sandalyesinde basladik suan 9 aya gircek.mama sandalyesinde yemediği zaman yere.karsilikli oturup oyun oynayarak yediriyorum
Fraxinus Bahar9090 6 aylıkken hafiften başladım ama oturmak istemiyordu şimdi 8 aylık bütün ek gıda öğünlerini mama sandalyesinde yiyor
Deletedmom322 Bahar9090 3.5 aylıkken oturmak istiyordu ama hiç denemedim çok erkendi. Zamanla daha da arttı bu isteği. 4-4.5 aylıkken kucağımda oturttum.daha sonra doktoru da muayenede oturduğunu gördü. Artık oturabilir bi sıkıntı olmaz dedi. O gün bugündür oturuyo🤷🏻♀️ uyurken bile kalkmaya çalışıyo yeri yatıyo
Deletedmom322 Bahar9090 siz başlayın artık arkadaşların dediği gibi bebeğiniz büyümüş baya maşallah, oturması lazım. Doktoruna da bi sorun isterseniz tabi
EsmaK Bebeğin vücut yapısına kas direncine göre değişir benim bebeğim 5 aylıkken çok rahat oturuyordu 5 buçuk ayda tadımlara geçtik ve hep mama sandalyesine oturtup yedirdim şuan alıştı oturunca hemen anlıyor 7 aylık
Meyra Bahar9090 6 aylıkken mama sandalyesi varsa onda oturarak yiyebilir zaten normalde de ek gıda sürecinde bebegin oturması lazim 8 ay oturarak yemesi icin geç kalınmış bir süre