Kizlar bu gün 12 günlük olduk sezeryan doğum yaptım bebeğim sürekli uyuyor bı altın ayaptiginda ağlar ben uyandırmasam uyanicagi yok sürekli emzirmeye çalışıyorum sütumde pek yok mamayla destekledi doktor hastaneden çıkarken topuk kanı verdik değer normal dedi sarılık için acildede topuk kanı verdik değer normal dedi ama bu gün çocuk doktoru o tenine değen cihazla ölçtü yüzünden 12 çıktı değer kaç olmalı ne yapiyosam uyanmiyo yardımcı olur musunuz