21 aylık bir hafta olacak keseli. Nerdeyse iki aydır sürekli anlatıyordum meme de süt azaldı vs diye. Sabır taşı aldım fakat hiç kullanmadım. Tadına ilk ben bakmak istedim ve inanılmaz kötüydü tadı. Bunu bebeğime yapamazdım. Yara bandı yapıştırdım çapraz şekilde. Cız olmuş annecim
Artık süt bitti dedim
O da üzüldü cız ,bitti diyip kapadık memeyi hep
. Meme de uyuyan bir bebekti. Gece de neredeyse her saat uyanırdı. Gece uyandıkça meme bitti cız olmuş diyip uykuya döndürdüm
Tabi uzun sürdü uykuya dönmesi. Ağlama krizleri derken sadece iki gece zorlandım. Sonrası düzledi
Gündüz ve gece uykusunda yatağına yatırıyorum ,kendim ninni söylüyorum poposuna pış pış yapa yapa uykuya dalıyor. Tamamen unuttu memeyi
Gece uyanmaları aza indi. Ve bu süreçte ,sürekli şu duayı okudum. “Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr" (Allah’ım kolaylaştır ,zorlaştırma ,hayırla sonuçlandır). Size de kolaylıklar diliyorum 💐