Herkese iyi akşamlar iki gündür ise başladim .bebiş 5.5 aylık babaanne bakicak gündüz bir sorun çıkmadı şükür mama da aldı gündüz biberonla sallanarak da uyudu ama gece uykuları çok bozuldu sürekli memede kalmak istiyor ağlayarak uyaniyor meme dışında hiç birşey kabul etmiyor 40 dk 1 saat anca uyuyor ne yapmalıyım bilemedim uykusuzluktan perisanim