Glzrpdr Merhabalar ben kullanıyorum Nexus , oğlum alerjik olduğu için raporlu Cortair kullanıyorum serum ile veriyorum. İlaca uygun yani Ventolin Cortair v.s.
Kompresörlü de var bende günlüğe onu kullanıyorum.Bunu yedek olarak aldık. Arada bı kullanıyorum şuanlık memnunum