Prensiminannesi bu kadar yoğun kanama ilk adette normal ama 2. Adette normal değil dedi maalesef 40. Gün ben ilk adetimi olmuşum ama felaket bir kanamaydı hasta bezi taktım kaç gün 2. Kanamamda öyleydi bir doktora görünebilirsin mutlaka ama 40. Gün az kanama normal benimki çoktu