lena00 aynen ya benimkide o aylardan beri öyle ben de tutmadı biberon ve ek gıdaya geçtik diye bıraktım üstelemeyı ama hemşire öyle diyince tekrar bir arayışa geçtim .Como tomo diye bir marka var bazen onu almayı düşünüyorum ama tutma ihtımalı düşük diye almadım .Katater aldım ilk oğlumda memeye bantlıyordum bir ucunu da biberona koyuyordum küçük olduğu için anlamıyordu emiyordu ama kızım Şuan 9,5 aylık hemen fark etti kabul etmedi