Edininannesii Kızlar 10 aylığız saçlarını sıfır traş ettik düzelir belki diye yine böyle çıktı böyle olan var mı ne zaman düzelir sizce? Tüpçü Fikret diye dalga geçiyorlar çocuğumla 😅
Elmsnghn Edininannesii onun kafasına kurban olsunlar 😍 bence hiç takmayın yeterki canı sağ olsun rabbim sağlıklı etsin de bosverinnn. Ama burada bi kaç kişiden duydum ecowell şampuan var organik sertifikalı sac uzattığı söyleniyor bı bakın isterseniz.
Ballilokmam11 Edininannesii ay çok tatlı ya demeyin öyle 😉saç rengi açık zamanla düzelir her yerinde orantılı olur
Sevda1665 Edininannesii benim kız böyle kestik saçını sıfıra vurduk 6 ayda şimdi gelmiş ama biraz seyrek tekrar kesmemiz lazım
Edininannesii Elmsnghn ay yeni aldım bir kaç kez yıkadım işe yarar umarım Elmsnghn tabi en başı Sağlık çoook şükür 🌸
Edininannesii Ogretmenannex altın gibi saçları vardı (çıkan yerlerde tabi) Bayram sonrası gözümü karartıp sıfır traş ettik yine aynı oldu tekrar ede ede düzene girecekler sanırım ama işte çıkmıyor ki o yerler o kadar ince tüy gibi
Endoplasmic_reticulum_ Edininannesii ah yavrum maşallah, Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın. Kurban olsunlar saçının bir teline :) düzelir annesi üzülme sen. Zamanla düzelir