Benim bebeğimde 6 aylıkken ateşli grip oldu burnu çok tıkanıktı doktor sık sık serum fizyolojik yapmamızı istedi ne kadar çok yaparsanız o kadar çabuk iyileşir dedi 5 ml lik şırıngayla günde 6 şırınga kadar serum fizyolojikle burnunu açtık çok şükür 2 güne atlattı