Liliii
Açıkçası ben hamilelik döneminde bile elimden geldiği kadar ilaç vs kullanmadım yok denecek kadar az belki 1 belki 2 defa çok zor bi hamilelik olmasına rağmen (vitamin ve folik asitler hariç) o yüzden şimdi de aynı şeyi yapmaya çalışıyorum. Eşim zaten başlı başına ilaç düşmanı birisi banada bulaştırdı sanırım 🫠