kader1206 53 günlük bebeğim emziriyorum sütlaçı çok seviyorum sürekli yemek istiyorum bebeğime gaz yapar mı .?
rumeysa24 kader1206 sütlacın gaz yapabilecegini bende düşünmüyorum ben emzirirken ilk günlerde yiyordum hem sütte yapıyor bence yiyebilirsiniz 🌼
miraymom2 kader1206 ben yedim hatta lohusayken annemler hep yapardı süt olsun diye ama yine de deneyin az bişey yiyin bekleyin sonucu bişey olmazsa yiyin
aleyna_ucarr kader1206 süt ve süt ürünleri gaz yapar diye biliyorum ama biraz yiyin sütün hakkı olur derler
esmaguvercin Sütlaç gaz yapmaz bence şahsen ben ilk defa duyuyorum sütlacın gaz yapacağını bence az miktarda olsa yiyebilirsiniz ✨ En azından içinizde kalmamış olur ❤️