Merhabalar emzirmeyi bıraktırdım 3 gün oluyor. Memelerim sızlamaya başladığından azıcık sağdım ve soğuk uyguluyorum. Ama doğru mu yaptım ? Daha önce deneyimi olan kişiler söylerse bize de yol olur 🙏🏽 Ben araştırdım pek bir şey bulamadım :( mastit olmuştum önceden o yüzden o zaman yaptıklarımı yaptım şimdi