23 yaşındayım anestezi okudum ama hiç çalışmadım. Kızım 2 buçuk yaşında . KPSS hiç hazırlanmadım 1 kere girdim onda da genel kültür yapmadım . Sizce ev hanımı olmaya devam edip çocuğumu , ileride nasip olursa diğer olacak çocuklarımın yanıbaşında olarak mı büyütsem (eğer çalışırsam %90 annem ve kaynanam bakar ve ne yalan söyleyeyim ikisine de bu konuda tam güvenemem biri ekrana maruz bırakır diğeri abur cubura)
Ama bir yandan da çalışmak, ayaklarımın üzerinde durmak kafamı dağıtmak istiyorum. Böyle çok bunalıyorum 🥹 siz olsanız ne yapardınız?