Ceren55 Kızlar bebeğim 17 aylıkken yürümeye başladı ama 21 aylık oldu böyle çok dengeli yürümüyor çok düşüyor normal mi
nino33 Ceren55 oğlum 13 aylık yürüdü şuan 20 aylık hala dengesız yürüyor sureklı dısuyor sızın düzeldi mı
nino33 Ceren55 kaç aylık düzeldi bizim 16 aylık böyle koşarak yürüyor gibi düşüyor denge sağlayamıyor
sekerszkahve nino33 ya benim kızımda 17 aylık yürümeye başladı 18 ayına yeni girdi ama hem hızlı yürüyor koşar gibi hem dengeyi sağlayamıyor çok düşüyor şimdide bunu taktım kafaya acaba yeni yürüdükleri için mi böyleler ?