Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık ek gıdayı güzel yiyor diyebilieiz. Sabah kahvaltısı biraz az yiyor diğer iki öğün öğlen ve akşam güzel. Yalnız mamayı çok az içmeye başladı günde (gece beslenmesi dahil) 400 ml ancak. Doktora söyledik hiç bir şey demedi. Benim gibi bir durum yaşayan nasıl davranmam gerektiğini bilen var mı ? Ne yapmalıyım ?