Elif3888 Kizlar merhaba hani doktorumuz son sira bebegin kilosuna ultrasondan bakip bse soyluyor ya benm arkadasma 3500 dogar demis 3000 dogdu bu kadar cok yaniliniyormu sizlere kac dedi kac dogfu bebekleriniz
Ozlemmmmm Elif3888 benim doktorum hiç bir zaman kilo söylemezdi bana içine tartı koyup ölçmüyoruz sonucta derdi matamatiksel verilere göre hesaplanır bu da hiç dogruyu göstermez derdi
hayalperestbirealist Elif3888 + veya - 500 gr oynama olabilir normal demisto bana doktorum. Bana 3700 denilmişti en son 3400 dogdu.
Mss19 Doğuma yakın yapılan kontrollerde en yüksek değer söylenir diye biliyorum o yüzden genelde söylenen den düşük olur kilosu bebeğin. Bana 3800 dendi en son 3150 doğmuştu
[silindi] Elif3888 3600 dendi 2900 doğdu uçurum fark vardı. Makineler hiçbir zaman net kilo belirtmez bu cihazlar sonuçta tartı değil
Saraa Elif3888 bana doğum yapacağım gün baktı 4400 çıkmıştı ama 200 300 gram eksik veya fazla da çıkabilir demişti ama 4ten az değil bebeğin iri demişti. 4200 doğdu yani çok birşey farketmedi 😊