Valla doyuyor kilosuda iyi maşallah ama dediginiz gibi sürekli istiyor dediginiz gaz ilacını kullanıyoruz hatta bitirirdik 4 5 aylık olana kadar böyle olacak galiba etraftaki insanlarda ac bu çocuk diyince insanın psikolojisini bozuyor yememede dikkat ediyorum ben kimyon çayıda içiyorum ama işte durmuyor 😊