Üzülme. Benim oğlumunkide oldu kendiliğinden geçti. 2 kere bu şekil oldu sonra gecti. Oraya nemlendirici bişey sür. Yumuşak olsun her zaman maksat. Sürekli her daim olursa mutlaka doktora götür. Kendiliğinden gecebiliyor. İçin rahat edicekse mutlaka doktora götür ama geçici gibi