Kızlar aklıma çok takılan bir konu var. Kızım 3 ay 27 günlük kollarından kaldırınca ve yüzüstü bırakınca kollarını kaldırabiliyor ama ben ayaktayken kucağıma aldığımda çok eğiliyor ve tam anlamıyla tutamıyor sallanıyor kafası. Sizce bu durum normal mi. Bu dönemde bizim gibi olan var mı acaba