Selmabebesiyle bence doğru yapıyorsunuz sağlık sorunum var gece emmeyi kesmeyi düşündüm çok kere bebeğim 11 aylik gece 40 dk uyuyip meme istiyor emmese de seviyor bu durum benim sağlık sorunumu çok tetikledi ağlayarak da olsa emziriyorum. En son yan yana yatarak çözüm buldum en azından daha rahatım. Pedagogla görüştük emmeyi kesmek için bebege bırakmamin doğru olduğunu ve internetteki çoğu sözde Dr un verdiği bilgilerin yanlış olduğunu söyledi. Emen bebek bağımlı vs. Diyorlar ya. Bir defa bagimliliklsa benim bebeğim kesin bağımlı ama onun benden başka güvenli limanı yok.
Bana cok zorlaniyorsaniz sayı azaltabiliriz ama bu denli meme seven bebeği kesmek doğru değil dedi. Ama zaten emmeye yüzü yoksa kesilebilir dedi. Ben bu lafın üzerine zaten düşünmüyordum şimdi canım yansa da devam o bırakana kadar.
Emzirme karşıtları var resmen instagramda bu aktivistlerin lafına uymayın bence çünkü siz de seviyormussunuz. 💓