bebek0142 mutluanned emzirmeye devam et canım şuan sana çok ihtiyacı var benimki de geceleri çok şık kalkardı zamanla yoluna giriyor annesi. Şuan çok savunmasız hiç birsey olmasa bile kokuna ihtiyac duyuyor mama verme kilo alımı vs iyiyse
aydaberra37 mutluanned doktorun normal dedi ise verme canım sonra mamadan ayıramıyorsun uyuduğu zamanlarda sütünü sağ ne kadar çok beslersen sarılığı o kadar çabuk geçer tokluğu artsın die mama verdiriyorlar sarılıkta şekeri düştüğü için sarılık oluyor