3 buçuk aylık bebişim mama yerken sadece uyku arasında yiyo onuda ağlaya ağlaya sabah uykularımız yarım saat en fazla 40 dakika gecede 1 2 saatte bi kalkıyor büyüme atağımı hastamı nedir bu anlayamadım gerçekten midesimi ağrıyor beslenirken emip emip çığlık atıyor