Ben sütü nerdeyse bir ay sadece damla damla gelen bir anne olarak söylüyorum ki, emzirmek emzirmek emzirmek. Ve su. Neredeyse evden çıkmadım ve başka bir şey yapmadım üstelik bebeğimde çok gazlıydı. Bu kadar sık emzirmemin karşılığında 2. Ayda sütüm arttı ve bebeğim bir ayda 1,5 kilo aldı 3. Ayda 1.250 aldı. Şimdi 4. Aydayız ve dolu göğüslerimden 120 ccye kadar süt sağabiliyorum. Emzirme arkasından 70-80cc süt çıkıyor. Bolca emzirin ben her şeyi denedim aklınıza ne gelirse sadece emzirmek arttırdı.