tubicndr süt gelmediği için değil canım, süt kanalları boşalıyor ve süt üretimi başlıyor hızlıca. İlk emzirmeye başlayınca oluyor. Zamanla geçecek, bebege göre süt üretimi olacak.
Bu arada 3. Bebeğim nerden biliyorsun demeyin, tekrar tekrar yaşayınca