Sevgili anneler ben bebeğim gazlı ve çok uykulu olduğu için biraz fazla emziriyorum ve bu yüzden çok yorgun oluyorum. ne kadar beslenirsem besleneyim genelde yorgunum artık çok fazla uykusuzda kalmıyorum ama yinede yorgunum çoğu zaman. Emziriirken kullanmak için takviye olarak ocean almıştım bitti. Daha iyi bir takviye varsa ona başlayacağım önerilerinizi bekliyorum 🌸🩷