Prensesannesi1104 Merhaba kızlar kızımın dudağında kırmızı küçük bi leke çıktı gittikçe büyüyor sizce ne ola bilir internetten baktığım zaman dudak kanseri diyor
Feyzosumunannesi Prensesannesi1104 İnternete bakıp moralinizi bozmayın lütfen Allah korusun. Doktorunuza sorun isterseniz hem aklınızda soru işareti kalmaz.
gencmom_ Prensesannesi1104 kızınızın dişi var mı ? Eğer varsa dişiyle ısırmış olabilir İnternetten bakıp tanı koymak saçmalık herşeye kanser der zaten
mombarbie_ Prensesannesi1104 internette zaten herseyde ya kanserlisiniz ya da tümör vs gibi en olumsuz şeyler yazıyor olumsuz düşünmeyin çok tedirgin oluyorsanız bir kontrole goturebilirsiniz
Sevval2301 Prensesannesi1104 kız Allah korusun nasıl yakistirip yazabiliyorsun Allah esirgesin bence bir doktora göster dudak beni doğum lekesi vs bile olabilir
Prensesannesi1104 mombarbie_ doğru diyorsunuz herşeyi araştırıp duruyoruz saçma olan herşeye inanıyoruz korktum açıkçası
mombarbie_ Prensesannesi1104 biz anneler genelde ilk herseyin olumsuzunu düşünüyoruz göz bebeğimiz yavrularımız için endiseleniyoruz normal endiseniz