Kızlar üzerinize sağlık çok kötü hastayım iki gundur yatak döşek yatıyorum . Midem çok bulanıyor ne yesem çıkarıyorum antibiyotik sanki hiç fayda etmiyor katı zaten bisey yemek istemiyorum çorba içiyorum salata yiyebiliyorum. Bu bulantı ne kadar daha sürer acaba