moonrisekingdom Destekli ve desteksiz oturtmaya ne zaman başladınız? Biz doktor önerisiyle 4. Ayda destekli oturtmaya başlayacağız babyjem oturağa oturtacağım. Bazıları da 6 aydan önce oturtmayın diyor ama ben doktorumu dinleyeceğim. Siz nasıl yapmıştınız?
twinsmomm2 moonrisekingdom 4.5 aylıklar benim doktorum da kısa kısa kucakta oturtmaya başlayin demişti. 4.ay kontrolünde
bebikveben moonrisekingdom benim oğlum 6 aylık şu an. Doktorum 5.ayda destekli başla demişti. Aslında direkt 6.ayda destekli oturtma taraftarı bir doktor ama isterseniz başlayın dedi. Biz de öyle başlamıştık. Hala destekli oturuyor