mervekaran04 Aranız da doğum kontrol hapı kullanan var mı hangi ilacı kullandınız ve süt miktarınız da azalma vs yaptı mı
limonzeytinmom mervekaran04 Kadın doguma sordum 3 farklı doktora. Her iki dogumun dan sonra da yani farklı doktorlara sordum. Nooooo Hepsinde hormon var bebeğe geciyor önermiyoruz dediler 🥴
mervekaran04 Kullanımı nasıl acaba doktorum her gün aynı saate alacaksınız demişti sizin de o şekilde mi
mervekaran04 limonzeytinmom o zaman eşlerin korunması gerekiyor yada diğer korunma yöntemleri ama spiral taktıramam doğumum zor geçti o yüzden o bölge ile alakalı işlem yaptıramam 😞