Aslananne2 ikitosbikannesi çok sevindim canım hipotoni olmadığına 🤲inşallah beslenme ve takviyelerle sağlığına kavuşur 🥰🤲
Barok ikitosbikannesi ne çekiyorsak şu kocaların saglığından çekiyoruz allah yardımcın olsun kimse olmayınca çok zor gerçekten.Ben de istanbuldan erzincana taşınıcam 2 çocukla malesef kimse yok temizlikçi tutmak bana da mantıklı geliyor
ikitosbikannesi Barok teşekkür ederim 🙏 benim yine şehir içi sizin şehir dışı Allah yardımcınız olsun 🌸
Tosbikkkk ikitosbikannesi canım yerinde olsam temizlik için cagarirdim toparlanma içinde ailem yada kaynanama rica ederdim gelirlerdi onlar zaten beni yalnız bırakmak istemezler çok uzakta bile Olsam