EHGK isilaybestee Evcil hayvanım yok ama bebeğim var. Çekim gücü kuvvetli , netten araştırabilirsiniz
alin12_ isilaybestee bn hamileyken aldım elim ayagım oldu. Hergün robotu acıyorum. Büyğk süpürgeyi sürekli açmama gerek kalmıyor. Roboroc Q7 max. Cekim gücü mükemmel. Paspalama ozelligi de mevcut ama ben hiç kullanmadım.
alin12_ isilaybestee halı farkı var diye biliyorum 🙈halıya cıkarken zorlanıyormuş sanırım . Yanlısım olmasın. Bana Q serisini cok methettiler. Onu aldım 🤗
Mihraaa89 isilaybestee hayır yok çekim gücü 6000 pa roborockta en iyi çekim gücüne sahip cihaz diye biliyorum bence robot süpürgede Roborock bu işin piri
isilaybestee Mihraaa89 roborock buradan duydum açıkçası daha önce duymamıştım ama herkes çok memnun o seriye de bir bakayım çok teşekkürler
emineys Rwerdst bende onu almayı düşünüyorum ama sorum şu. Oğlum çok dökerek yiyor tane kırıntıyı süpürüyor mu
Rwerdst emineys evet süpürüyor benim oğlum da çok döküyor yemek yerken. Ayrıca kedim de mamaları çok döküyor onları da süpürüyor Ayrıca kedim kumunu çok döküyor kapalı tuvalet olduğu halde. Onları bile çekiyor
emineys Rwerdst teşekkür ederim bende bu hafta almayı düşünüyorum. Sizin ki tam olarak roborockQ7 max olan mı. Şuan 15 bin olan
Besraesin isilaybestee arçelik Rs3121 var cok memnunum süpürmediği zaman onu devreye sokuyorum elim ayağım resmen
Rwerdst emineys evet roborock Q7 max kullanıyorum. Fiyatını bilmiyorum ama o civafı ablamda aldı yakın zamanda
kuzeydeniz23 EHGK bende yeni aldım ama paspas takılıyken direk mop yapıyor paspas kaldırmıyor nasıl yapıyor ben paspasi çıkarıp süpürtuyorum sonra paspas takip sildiriyorum