ZeydsMom aydaberra37 ay onunda kokusu agir. Benimkide mizmiz hassas. Ne yapacagimi sasirdim resmen 😄 eskiden tek mama vardi simdi farkli farkli insanlar kararsiz
ZeydsMom lAmMelodi yoo bunu demirdim o birin. Bundan da vermisdiler xestexanada ama qusdurmusdu 🥲 sene de xestexanadan demisdiler bunu?
durununannitoskosu ZeydsMom Ben kullaniyorum bundan önce hipp kullandık 1 yaşına kadar ne Bebelac Gold ne de hipp kilo yapmadı bizde, yani ideal kiloda gidiyor hep
ZeydsMom larindidems similac suda guzel cozuluyordu acaba bu da oglemi? Topak topak kalma sikayetleri cokmus anlamadim
durununannitoskosu ZeydsMom gayet güzel bence, ben yaptığımda hiç topaklanma olmadı ama bir kaç kez eşim yaptı onda dibinde topaklanma gördüm galiba su ısısını iyi ayarlayamadı o yüzden ben yapıyorum artık
asya343 ZeydsMom Bende kullanıyorum bebeğe göre değişir tabi benimki çok hareketli olduğu için kilo alımı çok olmuyor ama tadı güzel tatlımsı