Mihraninannesi Hanimlar eskiden uyku egitmenlerimi vardi bizleri annelerimiz nasil uyutuyordu simdi ki cocuklar neden uyumuyor 😂 eskiden anneanneler o kadar işin gücün arasinda bakiyolarmis bebeklerine biz bu rahatlikta bakamiyoruz utaniyorum bazen yoruldum demeye ama insan yoruluyo hele de uyumadigi zaman tum enerjim bitiyor🤣
Ygtek Mihraninannesi annem bize uyku eğitimi vermiş kendince😀 abimle beni beşiğe koyup emziğimizi verip çıkarmış odadan bizde oynarken uyuya kalırmışız😀 sonra uykularımız düzene girmiş çok rahatlamış. Herkes kendi kendine mi uyurmuş çocuk sallıcaksın demiş annem inat etmiş başarmış😀😀
Ikrazumra19 Mihraninannesi valla bende cok fenayim bazen kolumu kaldiramiyorum Allah esimden razi olsun o olmasa halim kotuydu 17 aylik kizim birde hamileyim bazen yemek bile yapack halim kalmiyor eskiden cocuklar normalmis simdikiler atak oluyor birsey oluyor 😁
Smyrnaasimrani Mihraninannesi eskiden ağlasın ağlasın susar anlayışı vardı ağlaya ağlaya uyurlarmis şimdi kiyabilir misin
Sldalpy Mihraninannesi istanbul da mı oturuyorsunuz bilmiyorum ama havasından suyundan kalabalığından artık hiç enerjimiz olmuyor yeşillik yok temiz hava yok ciğerlerimize kadar çekeceğimizi oksijeni yok köylerde olsak gece 1 de bile uyusak sabahın 5inde ayakta olurduk temiz havasından bıktım ben bu şehirden heryer hastalık her yer kötülük konuyu buraya bağladım ama gerçekten herşeyin DNA sı ile oynandığından bu haldeyiz keşke ormanlığın içinde doğanın içinde yaşayabilsek çocuklar hasta olmasa
Seerdaay Ben kendimden örnek vereyim, 4. Aydan sonra kendi kendime uyumaya başlamışım.Benim oğlum yaklaşık 3,5 aylık yapmadığım şey kalmıyor uyusun diye.16-17 gündür uykularımız çok kötü, ağlaya ağlaya uyuyoruz.
Selimveannesi Onların yorulmadığını nereden biliyorsunuz ki? Yazık insanlar suyu bile taşıma şeklinde çamaşırı bulaşığı tarlası. Çocuğa bakacak zaman mı varmış sarıyorlarmış beline. Yani şu eskiyle kıyaslama bitmedi gitti. Ya zor bebektir ya siz alışkın değilsinizdir yada gidin kan değerlerinize baktırın.
KYAG2509 Hamilelikte içtiğimiz vitaminlerin etkisi bence şimdi 2 aylık bebek bile yerinde durmuyor😁Altını değiştirmek bile büyük başarı kıpır kıpırlar😂Geçen doktor dedi bana siz naparsanız yapın kendi uyku düzenini bebek kendi ayarlar dedi siz takipte olun dedi saati gelmeden asla uyumuyorlar naparsak yapalım🤷🏻♀️
Mihraninannesi Sldalpy evet istanbuldayim evlenmeden once yine istanbulda ama yesilligin icinde yasardim o zamanlar gokdelen hayati daha guzel gelirdi genclik iste simdi annemin evinde bahceyi temiz havayi arar oldum
Defnecikkk Mihraninannesi valla ben 3. Aydan sonra baslayacagim. Simdi gazi var o yuzden birakmiyorum tek. Ama sinra birskicam. Besinine koyup cikicam odadan 😄 onur türlü zor oluyor 6. Aydan sonra kendi odasına falan da alışmaz. Biz 7 kardeşiz hicbirimizin gıkı çıkmazmış küçükken hicbirimize özgüven eksikliği falan yok ben cok inanmiyorim
zumramomm Mihraninannesi vallaha en sinir oldugum postlardan birisi su Uyku Eğitimi postu yok şundan mi eğitim alıyorsun yok parayla mı.okumuyorum zaten de öyle bişi de bilmiyordum burda öğrendim .