Merhabalar dün doğum yapali 8 ay oldu dogumdan 2 ay sonra regl olmaya basladim.. gecenlerde bir supheye dustum ve iliskiden 40-43 saat sonra ertes72 dogum kontrol hapi aldim .. hapı alali 8 gun oluyor bugun cok az az iki kez kan geldi gecen ay 12 nisanda regl olmustum yerlesme kanamasi olmasindan korkup erken gebelik testi yaptim negatif cikti .. 10 gunde cikar mi teste?
İlac yuzunden kanama midir?
Regl olmus olabilir miyim?
Bu ilaci ilk kez kullandim yan etkisi olabilir mi kullanan var mi?