Kubrasah Kızımda 8. Aydan beri tasıt tutması var. 3 yasına gelecrk ve hala aynı problemi yasıyoruz. Duyu bütnleme terapisiyle birlikte gecebilecegini söylediler fakat emin olamadım. Deneyimleyen yada fikri olan varsa yazabilirmisiniz 😅